8 Aralık 2016 Perşembe

Kağıt Rulodan Füze Yapımı


Bugün güneşli bir Aralık gününden merhaba diyemeyeceğim.Hava buz gibi dışarıda..Soğuk...Hissedilir derecede soğuk..Biz de KKTC'de kışı Türkiye kadar olmasa da yaşıyoruz gördüğünüz gibi..Parktı,bahçeydi bir süre ara verdik.Evren Erk ile bugün bir füze yaptık.Roket ya da füze ne derseniz canım :) Dışarı çıkamasak da başka dünyalara gitmeyi tercih ettik bugün..Mars'a uğradık su aradık,Satürn'de bir turladık..Yıldızlara iki selam verip gene döndük kürkçü dükkanına :) Ben füzeyi hazırladıktan sonra Evren Erk'in sırtına bağladım sen uç bakalım oğlum evin içinde dedim..Öğle arası babmız geliyor diye de kapıyı aralık bırakınca Evren Erk 4.Kata kankisinin eve kadar uçmuş tabi.Apartmandaki patırtıyı duymasam arka odada uçuyor sanacağım halen.Bizimki işi abartmış.Arkadaki kurdaleleri yani ateşlerini de yukarıda unutup gelmiş..Bir 40 dk kadar oyalandı işte..Bakın biz nasıl yapmışız..

Malzemeler
2 adet havlu kağıt rulosu
Kaplama malzemesi(tercihe kalmış)
Bant
İp
Bir adet uçmayı bilen çocuk :)

Öncelikle kağıt ruloları ben folyo ile uçları sivri olacak şekilde kapladım..Sonra her ikisini birbirine bantladım..Altlarına ateş çıkıyormuş havası vermek için kırmızı kurdaleler kesip yapıştırdım.Biraz da evdeki evalardan cam falan yaptık..En son yine bir ip yardımıyla sırtına bağladık..Haydi hazırsın yavrum dedim,saldım içeri :)) Uç uçabildiğin kadar..İstediğin yere uç...







Kelebekler kadar özgürsün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder