28 Aralık 2016 Çarşamba

Evde Etkinlikler (Balık Tutma Oyunu)

Gribimi henüz yenememişken yine gündüz uyumayı beceremeyen ben kalktım ve bir bardak kahve değil canım bu sefer sıcak sahlep eşiliğinde yazayım dedim yine..Dün haberlerde de izledim yoğun bir salgın varmış..Çocukları iyi ettik de ben ne olacağım :( Anne diyorum sesimi duyan var mı?Nedense annelerin dinlenmeye ve yatmaya imkanı yok..Ben yazayım da kaçayım hemen..Akşama çocuk çombalak yemek bekler,oyun bekler :)

Bunu dün hazırlamıştım..Evde daha önce kullandığım keçelerin parçaları vardı..Gelişi güzel balık parçaları kestim ve üzerlerine mıknatısları silikon tabancası yardımıyla yapıştırdım.Sadece balık değil..Deniz anası,deniz atı bile var :) Bizim denizden ne çıkarsa kısmetlerine artık..Bahçeden bulduğumuz iki tane dalın üzerine de ip bağlayıp,yine ucuna mıknatıs taktım..Yazdan kalma deniz kovamızı da koyduk kenarına..Bir de çarşaf serdik yere..Mavi renk olsa ne güzel olurdu..KKTC'ye getirmemişiz o kadar bol çeşit :) Çarşafın üzerine attım balıkları,benimkiler üzerine otursun diye bir de mini sehpa çektim,denizin kenarına.Rast gele çocuklar dedim ..Ne hoşlarına gitti anlatamam..İlk başta biraz ben yönlendirdim.Sonra aralara legoları koyduk,balıklar zor yakalansın diye..Sonrasında karşılıklı koltuklara geçip,balık tutma yarışı yaptılar..En çok balığı kim yakaladı diye?Küçüğü bir hırslandı sormayın..Sopasını kırdı :) Aldık plastik kılıcına bağladık ipi..Öyle devam etti avlanmaya..Yalnız büyük balığı yakaladım,senin balık küçük gibi tartışmalar yaşandı..Hepsi aynı olsa daha iyi olacakmış..İşte resimlerle gece gece balık etkinliği..Ah ahh gerçek olsalar da kızartıp yeseydik :))Adada yaşıyoruz balık bol değil kardeşim..Sevemedim şu Kıbrıs'ı..Yaranamadı gitti 2 senedir bana :) Sayesinde blogger oldum buralarda :)














Bir kaç gün iyice dinleneceğimden haftaya yeni bir yılda görüşmek üzere..Herkese sağlık dolu seneler..İyi olduktan sonra hayatta her şeyi atlatabiliriz biliyoruz..Mutluluk da para da hepsi sağlıktan sonra gelir..MUTLU SENELER...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder