26 Aralık 2016 Pazartesi

Eti Puf Pasta Tarifi



Biz yine başladık pastalı günlere.En fazla 3-4 günde bir yapıyorum tatlı.Bazen kek,bazen yaş pasta vb.Bu mini keki çocuklar da çok seviyor o yüzden paylaşma ihtiyacı duydum.Benim diğer tarifler gibi bu da.Zahmetli değil 😄😄🍩🍪 Bir haftadır devam eden yoğun gribimden dolayı çok fazla yazamadan,muhabbetlere dalmadan hemen tarife geçelim.Ben de bir güzel yatayım 👩🏼‍⚕️

Malzemeler
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker 🍭
1 su bardağından biraz az sıvıyağ
1su bardağı 🍼 süt
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
2 yemek kaşığı kakao
2 su bardağı un(kıvama göre ayarlayın )

üst kreması için
1 paket crem-ole (ben damla sakızlı tercih ettim)
1 paket krem şanti
Tariftekine uygun süt

Nasıl yaptık?
3 yumurta ve şekerimizi iyice çırpalım.Sırasıyla süt ve sıvıyağı da ilave edelim.Daha sonra un,kakao,vanilya ve kabartma tozunu da koyuyoruz.


Ben yuvarlak bir tepsi tercih ettim.Normal bir kek gibi kalın olmayacak,borcama yapmayin derim o yüzden.Siyah dikdörtgen fırın tepsilerinde de ince oluyor.En iyisi yuvarlak orta boy bir tepsi.Kekimiz pişince ve biraz soğuyunca  ağzı geniş bir çay bardağı yardımıyla tepsiye bardağı batırıp yuvarlak parçalar kesiyoruz.

Kekin tepside kalan kenarlarıni robottan çekiyoruz.Üzerine koyacağız.
Daha erken hazırladığımız krem ole ve kremşanti karışımını dolaptan alıp mini keklerin üzerine koyuyoruz.Üzerine de robottan çektiğimiz 
kek parçalarını serpiyoruz.Hindistan cevizi de eklenebilir bunun içine.Krem ole hazırlarken ben önce krem ole yi üzerindeki miktarda yazan sütle cirptim.Daha sonra kremsantiyi de ekleyerek içine yine süt koyup bir daha cirptim




Afiyet olsun.Ağzımızın tadı hiç bozulmasın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder