13 Aralık 2016 Salı

Elsa Kapı Süsü(Keçe Kapı Süsü Yapımı)

Hediye vermeyi çok seviyorum..Hediye almayı da :))Niye zahmet ettin diyorlar sonra:) Olur mu gerçekten ben çok seviyorum bu işleri.Yaparken o kadar rahat ve huzurluyum ki anlatamam..Kendimi çok iyi hissediyorum.Güzellik bakış açısına göre değişir belki ama ben elimden geldiğince uydurmaya çalışıyorum işte..Bu kapı süsümüz Elsa'lı..Elsa'yı da kendim yapmak isterdim ama yok o kadar uzun boylu değil..Onu yapamam bak..Kız çocukları Karlar Prensesini çok seviyor..Bizim Buğlem de..Buğlem Bizim Evren Erk'in en iyi arkadaşı..Kız evet..Yine de çok iyi arkadaşlar..Bugün vereceğiz hediyemizi..Bakalım beğenecek mi? :)

Nasıl Hazırladım..Pembe kalın bir keçe üzerine bir kelebek çizmeye çalıştım..Onu keserek içini elyafla doldurdum..

Daha sonra alt kısma isimlik yapabileceğim bir beyaz parça daha hazırladım keçeden.O da aynı şekilde elyafla dolduruldu.Daha sonra Karlar Prensesine uydurabileceğim parçalar ekledim..Birazda simli yapıştırıcılar bu konuda bana çok kolaylık sağladı..Bir de Elsa bebeği dikilince tamam oldu sanki..







Kar temasına uygun pırıltılı şeyler kullanmaya çalıştım..Bu işin ustası değilim..Deniyorum işte..Benden bu kadar..Güle güle kullansın..Hayırlı mutlu yaşları olsun inşallah...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bu enerjiyi nereden buluyosun:) Hayranım

Mehtap Sekerciler dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Yorum Gönder