25 Kasım 2016 Cuma

Renkli Buza saklanmış Oyuncaklarımız


Selam!Bir kaç gündür Türkiye'ye giden arkadaşlarıma aldırdığım kitaplarıma dalmış durumdayım.Aslında yaptığımız ve  paylaşmak istediğim bir çok şey birikti.Ama kitap
sevdasını kolay kolay değişmem hiç birşeye.Bir hayalimiz var eşimle.Boydan boya bir kitaplık.,
Tamamen farklı tarzda okuyoruz..Benimkiler klasikler ve günümüzün en çok okunanları olurken,eşim vampirli,fantastik kitapları seviyor..Bizim kitaplık tam anlamıyla karma olur yani...

Bu hafta nöbet haftası çocuklar ve benim için..İki çocukla baba olmayınca vakit geçirmek bizim adımıza zor..Çünkü çoğu zaman beraber oynamayı da seviyorlar..Büyük oğlum babasının uyutmasını
istiyor.E biz de bir de masal gecesi var.Bir gece ben,bir gece eşim.Bizim masallar tamamen doğaçlama.Eymen'e soruyoruz ''İçinde ne olsun?'' Sırasıyla sayıyorlar ''Deniz yıldızı,yengeç,kedi vss''
Bizim masallar o an,ona göre şekilleniyor.Nöbet geceleri oyunlar bende,masallar bende..Ertesi gün acısını çıkarıyorum canım :) Babanın nöbetinden bir gün önce yaptık bu kez oyun hazırlığımızı..Pet bardaklarımızı içeri getirerek(tabi önlemli bir şekilde)içlerini sulu boya ile renklendirdiler..Bu suların içine sürpriz oyuncaklar koyacağımı anlattım.Oyuncakların görünmemesi için koyu renk boyalar tercih etmelerini sağladım..Sonra suları buzluğa koyarken içlerine oyuncakları bıraktım ve birer çöp şiş ekledim.Ertesi gece oynanmak üzere donmayı beklediler..
Buna benzeyen bir çok oyun var aslında internette..Birinde okumuştum, özellikle su da,ya da buzda yaşayan hayvanları dondurmuşlar..Haydi,buzu kırıp onları kurtaralım diyordu..




Ve ertesi gün...






Sonuç...
Etraf kirlendi evet :) Buzları bardaklardan ben çıkardım.Onlar kaşık yardımıyla oyuncakları kurtarmaya çalıştı..Sürpriz oyuncakları buzdan çıkardılar..Ellerimiz biraz üşüdü..Olsun,eğlendik ya..Etrafı da,örtüyü kaldırdık tamamdır.Temizlendi.Kıyafetlerimiz çok mu kirlendi?..Olsun..Yıkadık geçti bile..

Deneyin gitsin canım..

Bu arada deneyenler,blogdan faydalananlar bazen resim atıyor..Çok seviniyorum..Benim de başka yerlerden fikir edindiğim oluyor..Ama benim fikrimmmm deyip çalmıyorum,en azından başkasında da gördüm diyorum..Faydalı olup,yaratıcılığınıza katkıda bulunuyorsak ne mutlu..

Görüşürüz....Takip etmeye devam..Hele sabahın körü demeden kontrol eden arkadaşlarım sizi çokkkk seviyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder