7 Kasım 2016 Pazartesi

Keçe Isimlik

Uzun zamandır kestigim harfler bir kenarda bekliyordu.Telefonum yok olunca yapım aşamasında ilk çektiğim fotoğraflar kayboldu tabi ki.Keçe isimlik yaparken ilk önce cetvel yardımıyla bir kağıda harfleri tek tek çizdim.Allahtan bizimkilerin isimlerinde bolca 'E' harfi vardı da işim biraz kolaylaştı.Harflerimizin kalıplarını alıp ne renk bir keçe tercih edeceksek üzerine çiziyoruz.Çift taraflı olacağı için keçeyi ikiye katlayıp çiziniz.Kestigimiz keçe harflerimizin içini silikon elyafla doldurup dikiyoruz.Bu aşama uzun zaman alıyor.Ben daha küçük oğlaninkini bitiremedim.Örnek olması açısından ilk denememi koyuyorum.Nasıl isim koyduysak 😊☺ ikisi de çift isimli dik dik bitmiyor harfler 😉😀 Harfleriniz bitince ister yan yana dikin ister kurdeleye.Süslemek ve tasarım size kalmış.

Benim kuzuların Lefkoşa'da guzellestirmeye çalıştığım odalarında yerini aldı bir isimligimiz..Bakalım Evren Erk nasıl olacak..

Işte ilk örneğinden resimler..




Deniz temasi ile..Evren Erk için araçlar temasi düşünüyorum.Bakalım haftaya biter..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder