10 Kasım 2016 Perşembe

Keçe isimlik 2

İlk keçe isimliğimi oğluşlarıma yapmış bulunuyorum.Biraz sıkıntılı bir iş.Dikiş makinem olmadığından uzun sürdü.Tek tek her harfi ,önce bir kağıda çizip sonra keçeye aktardım ve oradan da kesip silikon elyafla doldurdum.Uzun süre dikiş işi yapmayı düşünmüyorum :( Aslında aklımda yeni evime uyacak turkuaz bir yemek takımı dikmek var.Bir dikiş makinesi alırsam belki ileride o da olur..İşte bir keçe isimlik örneği sizlere..

EVREN ERK



Bu da Eymen EGE

İkisi de yataklarının başucunda yerini aldı.Evren de sanki okumayı biliyor da her odaya girişte Anne : ''Burada Evren ERK iyi ki doğdun yazıyor değil mi?'' diye soruyor..Evet oğlum diyorum öyle yazıyor..İkinizi de iyi ki dünyaya getirmişim.Hayatta en kıymetli varlıklarım sizsiniz diyorum içimden..Koklamaya,sevmeye doyamadıklarım,doyamayacaklarım...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder