21 Kasım 2016 Pazartesi

Çiçeklerden Resim Albümü Yapımı..



Öğretmenler günü yaklaşıyor..Şu an işimin başında bir öğretmen olamasam da ,öğretmenin ve öğrenmenin yaşı yoktur diye avunuyorum..Kendimi işlemeye ve geliştirmeye devam ediyorum.Buldum işte bir uğraş,hem öğreniyorum,hem de bilmeyenlere öğretiyorum halen :)Geçen yıl  burada güzel sürprizler bitmemişti..Meslek başında olmasam da çiçeklerle dolmuştu yine de evim..Ve notlarla..
Ben de oğlumun öğretmeni için bir hediye hazırlamaya karar verdim..Umarım beğenir..

Yapım aşamasına bakınız..
Önce eva alıyorsunuz ve onları istediğiniz çiçek modelinde kesiyorsunuz..Arkalarına(ben kalın tercih ettim)çöp şişleri kağıt bant yardımıyla yapıştırdım..Sonra da öğrencilerin resimlerini çiçeklerin ortalarına yapıştırdım.Bu resimler de,sınıfta yapılan etkinliklerle alakalı bir sayfa yardımıyla elime ulaştı.Fikir oradan çıktı aslında..İyi de oldu..Çiçeklerin saplarını kimisini uzun kimisini kısa yaptım..Yerleştirme de kolay olacak çünkü..




Sınıfımızın adı Yunuslar Sınıfı..Altında köpük bulunun bir saksıya bunları batırdım..Her çiçeğe bir kurdale bağladım..İki adet kelebek de önde yerine aldı..Bunlara da öğretmenlerimizin resmi yapışacak..



El emeği göz nuru :) hediyemiz hazır..Mini başka hediyelerimiz de var canım..Hediyeye gerek yok,öğrencilerimizin sevgisi yeter tabi...

Şimdiden tüm meslektaşlarımın ''Öğretmenler Günü''nü kutluyorum..İnşallah seneye memleketimin bir köşesinden  heyyyy bugün 24 Kasımmmm diye seslenirim..

Buradan sevgili tabura da sesleneyim,bu sene yine çiçek isterizzzzz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder