2 Kas─▒m 2016 ├çar┼čamba

Baklagiller Etkinli─či-Baklagiller Oyunu­ččŹó­čŹ▓­čŹ┤­čŹą

Selam..Telefon problemimizi ve ameliyat─▒n ilk ┼čoklar─▒n─▒ atlatt─▒ktan sonra evdeki malzemelerle yeniden etkinlik yapmaya ba┼člad─▒k.┼×ans─▒ma bug├╝n hava da g├╝zel.Evren Erk bisikletiyle gezerken ben de offff yeter bu telefonsuzluk deyip bir anda d├╝nyan─▒n paras─▒n─▒ sayd─▒─č─▒m -ad─▒ bende kals─▒n-telefonumla bug├╝nk├╝ blogumu yazay─▒m dedim.Siri sen yazsan da ben g├╝ne┼člensem dedim ama yemedi ­čô▒­čśä­čśÇO kadar da geli┼čmi┼č de─čilmi┼č yahu ­čśŐ­čśÇ­čśü

Neyse i┼č ba┼ča d├╝┼čt├╝ yazal─▒m ­čśüYemek yapmak i├žin ├žekmeceleri kar─▒┼čt─▒r─▒rken elime ge├žen kuru fasulye,b├Âr├╝lce,iri fiyonk makarna ve m─▒s─▒r─▒ bir kaba koyarak kar─▒┼čt─▒rd─▒m.Nohut olsa daha iyi olurdu.Ben kolayca ay─▒rabilece─či b├╝y├╝kl├╝kleri tercih ettim.Mercimek ve pirin├ž ay─▒rma a├ž─▒s─▒ndan zor olaca─č─▒ndan onlari kullanmadim .Daha sonra ├Ân├╝ne 4 adet minik tabak koyarak hepsini ay─▒rmas─▒n─▒ istedim.─░nce kas becerilerinin geli┼čmesi a├ž─▒s─▒ndan g├╝zel.Ara ara s─▒k─▒ld─▒ ben de yard─▒m ettim.Mesela fasulyeyi,b├Âr├╝lcenin yan─▒na koydum.Yanl─▒┼č oldu─čunu farketti,bana do─čru taba─č─▒ g├Âsterdi..Etkinlik resimleri a┼ča─č─▒da bak─▒n─▒z.




Oyunun devam─▒nda daha ├Ânce ba┼čka bir yerlerde g├Ârm├╝┼č oldu─čum ├žorap oyunuyla devam ettik..Bu baklagil ya da evde ba┼čka ne malzemeniz var ise onunla da yapilabilir.4 adet ├žorabimizi ve ├žoraplar─▒ baglamak icin ipimizi bir kenara haz─▒rlad─▒k.Baklagilleri ├žoraplara doldurdum ve a─č─▒zlar─▒n─▒ kurdale ile ba─člad─▒m.Bu oyun ince motor becerileri,el g├Âz koordinasyonu hem de tahmin y├╝r├╝tme a├žisindan zengin bir oyun.Baska malzemelerle de denebilir.Dokunuyor ve i├žinde ne oldu─čunu tahmin etmeye ├žal─▒┼č─▒yor.Bir ├Ânceki oyundan malzemelerin  dokusunu tan─▒d─▒─č─▒ i├žin bulmada zorluk ya┼čamad─▒ ­čśŐBakiniz resimlerden...



G├Âr├╝┼čmek ├╝zere...

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder