18 Ekim 2016 Salı

Yüz Boyama Şenlikleri :)

Bu haftayı yüz boyama haftası ilannnnn ediyorum.Koşun çocuklar koşun...Yüz boyama geldiiii :) Hepinizi boyayacağım :) Diye bağırmadım tabi ama bir kısmı gerçek oldu..Eymen Ege okuldan bazı günler yüzü boyanmış halde gelince Evren Erk özeniyordu.Hafta sonu gittiğimiz bir alışveriş merkezinde buldum boyaları.Gerçi işin ehli olmadığımdan (hiç bir konu da iddia etmiyorum hep söylüyorum bak) boya seçimim tam doğru olmamış sanki.İçinde vazelin olan kalın uçlu bir boya tercih ettim ben.İlk gördüğüm boyalar tahtaydı ve uçları sivriydi.Bu can acıtır dedim bıraktım elimden.Oysaki onları almalıymışım,çünkü kıvrım vermek için ideali oymuş.Bak şimdi sen okudum bu yazıyı benim gibi pastele benzeyen kalın uçlu boyayı tercih etmeyeceksin değil mi? :)Neyse boyaları aldık,önce benim minik pandayı yaptım evde.🐼🐼Sonrasında olanlar oldu ve gören çocukları sırasıyla bir güzel boyadım.İnternetten açarak kolay boyama modelleri bulabilirsiniz.Mükemmel olmadılar evet ama ben bu işi öğrendim,bundan sonra doğum günlerinde yüz boyama işi benim.Çocukları mutlu etmek en güzeliydi.Ben kelebek istiyorum,ben batman istiyorum,ben civciv istiyorum :)🐞🐝🐸Biz çok eğlendik..Sen de bir gün dene...












Artık hava kararmış olduğundan kelebek olan Buğlem ve Elif''i, kedi olan  Yavuz'u çekemedim.Bir daha ki sefere inşallah...Görüşürüz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder