19 Ekim 2016 Çarşamba

Sayilarla Araba Park Etme Oyunu

Bu ara küçük oğluma düzenli vakit ayırmaya başladım.Önceden yemek yetiştirme derdine öğleden sonraya kalıyordu etkinlikler.Artık sabahtan da vakit buluyoruz.Renkleri pekistirirken sayılara da bakalım dedik.Aç tableti oğlum orada var demek istemiyorum.Çoğu çocuk hakikaten internetten izleye izleye öğreniyor.Bizimkinin çok arası yok zaten teknolojiyle.Onlar varsın hep güreş 😊😊😊abiyle,babayla benle 😊Kirkpinara katılacağız ailece hazirlaniyoruz.Eh ışte arada da eğitim 😊

Ne yapmışız bakalım.
Bizim evde araba çok.Kızlarda bebek,erkek çocuklarda arabadan bol ne var.10 tane minik arabayı seçip üzerlerine evadan rakamlar  yapistirdim.Her zamanki gibi elektrik bantimizi yere şekilde görüleceği gibi araba park edecek yerler şeklinde yapistirmaya çalıştım.Onlara da birer numara verdim.Araba ve park etme yerindeki numaralar eşleşecek şekilde Evren Erk park etti..Bakınız...





Ayrıca boşluklara oradaki rakam kadar bilye koyduk.1 rakamına bir bilye,2 rakamına 2 bilye.Başka nesneleri de o sayıda yerleştirtebilirsiniz.Kolay gelsin annelerrrrrr :)



Bir de sayılar şarkısı açtık değmeyin keyfimize...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder