18 Ekim 2016 Sal─▒

Ispanakl─▒ Pasta ­čŹ░­čŹ░­čŹâ­čî┐

Lojman g├╝nleri malum..Yeni arkada┼člar─▒m─▒z ta┼č─▒nd─▒,KKTC'ye ho┼čgeldin demek laz─▒m..Ben de misafirlerim i├žin bir haz─▒rl─▒k yapt─▒m.Bunlardan biri Ispanakl─▒ Pasta­čŹâ­čŹ░Ben ├žok seviyorum(Sevmedi─čim ┼čey de yok zaten ) hem ├žok hafif hem de herkes Antepfistikli san─▒yor ­čśŐ­čśŐZengin tatl─▒s─▒ :) Bilen var,bilmeyen var ama de─čil mi?O zaman okuyanlar da bilmeyenlere yaps─▒n yedirsin,kilo almalar─▒na katk─▒da bulunsun. ­čśŐ Hadi bakal─▒m  tarife..

Malzemeler

3 yumurta
Bir su barda─č─▒ ┼čeker
Bir su barda─č─▒ s├╝t
Yar─▒m su barda─č─▒ s─▒v─▒ya─č
1 su barda─č─▒ rondoda k─▒y─▒lm─▒┼č ─▒spanak
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2-2,5 su barda─č─▒ kadar un..

├ťzeri i├žin
Bir paket krem┼čanti
Bir su barda─č─▒ s├╝t

Nas─▒l yapt─▒m?

Yumurtalarimizi ve ┼čekerimizi k├Âp├╝rene kadar g├╝zelce ├žirpiyoruz.S├╝t ve s─▒v─▒ ya─čimizi da ekliyoruz.├ľnceden yikayip,suyunu ald─▒─č─▒m─▒z bir su barda─č─▒ ispanagim─▒z─▒ rondodan gecirelim ve kar─▒┼č─▒ma ekleyelim.Un,kabartma tozu ve vanilyamizi eleyerek koyal─▒m.Ya─čladigimiz borcama d├Âkelim.├ľnceden isitilmis firinimizda ├╝zeri kizarana dek pisirelim.

Kekimiz iyice so─čudugunda ├Ânceden haz─▒rlad─▒─č─▒m─▒z ve dolapta bekletti─čimiz krem ┼čantimizi ├╝zerine s├╝r├╝yoruz.Dinlenmesi i├žin do─čru dolaba..Bu arada ben ├╝zerine f─▒st─▒k d├Âk├╝lm├╝┼č g├Âr├╝n├╝m├╝ vermek i├žin kekin yanlar─▒ndan biraz kesip rondodan ├žektim ve krem ┼čantinin ├╝zerine d├Âkt├╝m..











Afiyet olsun...








Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder