20 Ekim 2016 Perşembe

3 Yaş Kitaplarla Etkinlik Önerileri

Ah ahh ben yazıcımı neden getirmediysem Türkiye'den :( Bir şey hazırlamaya kalkıyorum yürü bakalım kırtasiyeye.Öyle yakın da değil ki illa arabayla gitmeyi gerektiriyor.Neyse ki yakın zamanda hem bir kırtasiyeye gidip çıktılarımı aldım hem de birkaç yeni kitap getirdim eve.Çok hoşuma gittiler.Alana kadar baya bir inceledim.Seçenek çok olmadığından uzun sürmedi :) incelemem.Sizlerle de paylaşmak istedim.Fiyatları da gayet uygun ve eğlenceli etkinlikleri var içinde.Kendi aldığım çıktıları da daha önce internette araştırıp bulmuştum.Hoşuna da gitti.Sıkılmadı yaparken.
Öncelikle çıktılar yüz giydirme etkinliği ve büyük,küçük ve orta etkinliği ile ilgili.İlkinde çıktıdaki göz,ağız,burun ve diğer parçaları kestik,Evren Erk de uygun yerlere yapıştırdı.İkinci etkinlikte de eliyle göstermesini istemek yeterli oldu.Göreceksiniz ki bu yaş grubu bunları kavramış zaten..Basit ve çok zaman almayan bir etkinlik önerisi.Ben de başka sitelerden alıntı yaparak çıktı aldım..





Kitaplarımıza gelince birisinin adı Mozaik Etkinlik Kitabım 4 (3 yaş ve üzeri)içinde renk ve sayıyı anda kavratmaya yönelik resimler var.Her renk bir sayı ile sembolize edilmiş.Yapışkanı alıp resimdeki numaraların üzerine yapıştırıyoruz.Mesela bütün 1 rakamı kitapta kırmızı ile gösteriliyor.Örnek sayfalar..



Pearson yayınlarından  Çiz,Yapıştır ve Boya Aktivite kitabı da çok eğlenceli.Verdiği temaya uygun resimleri yapıştırıyoruz ve kalan kısmı boyuyoruz.Mesela araba yarışı sayfası,macera adası,uzaya yolculuk vb bölümler var.İlgili sayfalardan çıkartma resimleri alıyorsunuz çocuk sayfaya istediği gibi yerleştiriyor geri kalanını da serbest biçimde boyuyor.Kitaptan sayfalar..Bizim boyamalar biraz karışık :) Evren Erk sanat eseri yaptı :)
Çok eğlenceli bir kitap iki günde yarısı bitti :)





 Bugünlük yazı işimiz de bitti.Ben gidip benim oğlanı uyandırsam iyi olur.Babamız nöbetçi gece uyutamam yoksa :) Hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder