18 Eyl├╝l 2016 Pazar

Yalanc─▒ Boyoz ­čśü­čŹť­čŹ×

Seni gidi Yalanc─▒ Boyoz seni ­čść­čść­čść
Bayram tatilinde ─░zmir'de iken e┼čimin ablas─▒ kahvalt─▒ i├žin yapm─▒┼čt─▒ bize.Geceden haz─▒rlad─▒ yalanc─▒ boyozlari.Dikkatlice inceledim yap─▒m a┼čamas─▒n─▒.Ama sabah olup da tad─▒na bak─▒nca bay─▒ld─▒m..Benim ├Âyle her ┼čey sevmeyen,a─č─▒z tad─▒ arayan o─čluslarim da bay─▒ld─▒.Ben de nihayet o uzuuuuuunnnn tatili bitirip de k├╝rk├ž├╝ d├╝kkan─▒na ­čśü­čśü­čśü geri d├Ân├╝nce(sevgili evime) hemen deneyeyim dedim.Az ├Ânce bitirdim sarma i┼člemini ve dinlenmek ├╝zere dolaba koydum.Sabah kahvalt─▒s─▒nda pi┼čirip afiyetle yiyece─čiz.Yerle┼čme tela┼č─▒ olunca ben ak┼čamdan yaz─▒yorum ┼ču an yaz─▒m─▒.Arka fonda bug├╝n Murat Boz ├žal─▒yor.Kula─č─▒ma ne ho┼č gelirse dinliyorum bu ara. Murat Boz'dan Janti ve Temelli sarkilari favorilerim oldu..├çok vaktim var ya dinlemeye.Ev han─▒m─▒ olduk.Art─▒k k─▒demli ev hanimiyim.─░kinci yilima girdim ­čśŐ­čśÇ­čśÇ­čśüBoyoz dolapda dinlene dursun ben muhabbete daldim.
Yine aksamdan, blogda tarifi olan ev limonatasini da hazirladim.Zorlu ev hanimligi isi ba┼čladi.Hem tarifler hem etkinliklerle buradayim..Selam olsun herkeseeeee..Sayfami ├žok ozledimmmm...­čĺľ­č弭č匭čĹŹ

Tarife ge├želim evet...

Benim Ye┼čim abla'dan ald─▒─č─▒m tarif 3 yufkalikti.Burada ald─▒─č─▒m yufka k├╝├ž├╝k ├ž─▒kt─▒ ben 5 yufkadan yapt─▒m.Ama malzeme hepsine uyar.├ľnemli de─čil..Yeter ki g├Ân├╝ller bir olsun :)

Yar─▒m bardak siviya─č
1 su barda─č─▒ su
1 adet sade maden suyu

├ťzeri i├žin
Yarim ├žay barda─č─▒ su
Bir yumurta sar─▒s─▒


├ľncelikle yarim bardak siviya─č ve bir bardak suyu bir kapta karistiralim.Yufkamizi d├╝z bir zemine sevelim.4 e┼čit par├žaya keselim.Ayn─▒ g├╝l b├Âre─či yapar gibi.Daha sonra her bir par├žaya ya─čl─▒ su kar─▒┼č─▒m─▒ndan s├╝relim.Yine g├╝l b├Âre─či yapar gibi ince ince saralim ve bir borcama dizelim.Biz i├ži bo┼č yapt─▒k.B├Âyle daha g├╝zel.Iste─če g├Âre har├ž malzemesi eklenebilir..






Sarma i┼člemi bitince ├╝zerine bir adet maden suyunu gezdiriyoruz.Yar─▒m  ├žay barda─č─▒ suyumuzu da ├╝zerlerine ekliyoruz.Bir stre├ž film yard─▒m─▒yla kapat─▒p dinlenmek ├╝zere buzdolab─▒na koyuyoruz.


Ve sabah oldu..Buzdolab─▒ndan ├ž─▒kard─▒─č─▒m yalanc─▒ boyozlar─▒n ├╝zerine bir yumurtan─▒n sar─▒s─▒ ve yar─▒m ├žay barda─č─▒ suyu kar─▒┼čt─▒r─▒p s├╝r├╝yorum.Ben de ya─čl─▒ ka─č─▒t yoktu ama siz mutlaka serin.Ba┼čka bir tepsiye al─▒p 180 derece de yakla┼č─▒k 20 dk pi┼čiyor.Ve s─▒cak s─▒cak yiyoruz.Afiyet olsun..
 .





Limonata da ak┼čam haz─▒rlad─▒─č─▒m ev yap─▒m─▒ limonata.Tarifi ba┼čka yerde arama.Benim blogda...G├Âr├╝┼čmek ├╝zere....

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder