11 Eylül 2016 Pazar

Özleştik Galiba 😇😇🐐🐄🐮🐴🐃🐂

Ben uzun süre yazamadım mi huzursuz hissediyorum kendimi.Sanki bir işim varmış da yarım bırakıp başından kalkmış gibi hissediyorum su an.Tatil uzun sürdü biraz..Şimdi de Ege'nin incisi İzmir'den sesleniyorum.Buranın ayrı bir yeri vardır bende.Üniversiteyi burada okumak istemiştim,dersane danışmanı hocam seçtiğim bölümden atanamam kaygısı ile (Tarih Öğretmenliği)sildirmisti tercihlerimden.İçimde hep kalmıştır..Olsun belki seneye yaza gelir yerlesiriz,tercih edeceğiz burayı.Demiştim ya ilk Balıkesir,ikinci tercih Izmir hep bizim için.Bugün ayaklarımdan kara sular inercesine gezdim sokaklarında.Akşamları ise deniz kokusu,deniz havası..Deniz olmalı yaşayacağım yerde illa ki...😊Havasını soludum derin derin,suyundan içtim,yıldızlarını seyrettim,saçlarımı ruzgarinda savurdum 🌠🌟⛵⛅🌞Kaldirimlarinda ayak surüdüm.Sessizce fisildadim,seneye görüşürüz diye...Sevdiklerim nefes alıyor bu şehirde..Neredeyse şiir yazacaktim 😁😀😊

Hem özlem giderelim dedim,hem buradayım demek istedim..Malum yarın da Kurban Bayramı..Herkese sevdikleriyle mutlu bayramlar diliyorum.Ben ogluşlarimin kıyafetlerini utuleyip az önce baş uçlarına koydum bile..Bayram çocuklara güzel,onlar bayramları bayram gibi yaşamalı.Unutmamalilar değerlerimizi.Şeker toplayıp,bayram harcliklarini biriktirsinler.Eskisi gibi yasasinlar hala bayramları.

Bu arada ben de bayram yaptım.Bugün itibariyle tam 5000 görüntülemeye ulasmisiz.Uzun zamandır yazamıyor olmama rağmen..Birazdan istatistiği paylasirim..Görüşmek üzere...🎁🎀🐏🐑





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder