22 Eyl├╝l 2016 Per┼čembe

Cam Kavanoz Boyama ­čĹŹ­čĺĺ⌛

Annemin ge├žen y─▒ldan beri yanimiza yapt─▒─č─▒ k─▒┼čl─▒k haz─▒rl─▒klar ve sal├žalar t├╝kenince(afiyetle yenince)ba┼č─▒ma bir s├╝r├╝ cam kavanoz kald─▒.At─▒l─▒r mi hi├ž onlar ?Ne yapsam ne yapsam dedim...Biraz ara┼čt─▒r─▒nca cam boyama tekni─či ile kar┼č─▒la┼čt─▒m.Sonra bu tekni─či, benim o birikmi┼č bir s├╝r├╝ kavanozumun ├╝zerinde denemeye karar verdim.Ilk ├žal─▒┼čmam bu.Biraz acemice oldu.├çok zevkli ama.Sab─▒rl─▒ olmay─▒ gerektiriyor.├ç├╝nk├╝ her boyamadan sonra uzun s├╝re bekliyorsunuz.Asl─▒nda bir g├╝n beklemek en g├╝zel sonucu veriyormu┼č.Ben kulland─▒─č─▒m renge kolay ula┼čt─▒─č─▒m i├žin yakla┼č─▒k her boyama aras─▒nda 6 saat bekledim.Son boyama da 1 g├╝n.3 kat s├╝rd├╝m boyay─▒.
├ľnce malzemelere bakal─▒m.Sonra ayr─▒nt─▒l─▒ anlatay─▒m..

Ben iki k├╝├ž├╝k iki b├╝y├╝k boy evdeki kavanozlarimdan kulland─▒m.De─či┼čik t├╝rlerde de temin edebilirsiniz..Iyice kurumu┼č ve p├╝r├╝zs├╝z olmal─▒..

1 Adet istedi─činiz renkte cam boyas─▒..1 tuple hepsini boyadim.Artt─▒ bile.(Benim kulland─▒─č─▒m marka Artdeco)
 1 adet parlak verdik
2 adet ponpon f─▒r├ža.(bir b├╝y├╝k,bir kucuk)
4 adet bilye (kavanoz kapaklar─▒na de─či┼čik bir hava vermesi a├ž─▒s─▒ndan yapi┼čacak)
G├╝├žl├╝ bir yap─▒┼čt─▒r─▒c─▒
Dekapuaj resmi
Vernik f─▒r├žas─▒
S├╝sleme malzemeleri

Nas─▒l yaptim­čśç
├ľncelikle kavanozlari ponpon f─▒r├ža yard─▒m─▒yla boyuyoruz.Ben elimi kavanozun i├žerisine sokarak daha rahat boyadim.Her boyama aras─▒nda en az 6 saat verin.Toplamda her kavanozu ve kapa─č─▒ ├╝├ž kat boyadim.Elde edece─činiz renge ba─čl─▒ olarak de─či┼čebilir tabi..

Boyama i┼člemleri bitince dejapuaj i├žin se├žti─činiz resmin ├╝zerindeki jelatini ├ž─▒kar─▒p kavanozun y├╝zeyine yapistir─▒n.Islak bir s├╝nger yard─▒m─▒yla resmi nemlendiriyoruz.D├Âvme yapar gibi.Yavasca kagidi kald─▒r─▒yoruz ve tamamdir.
T├╝m bu i┼člemler bitince kavanozlar─▒m─▒ iki kat vernikledim.




Kavanoz kapaklar─▒na g├╝├žl├╝ bir yap─▒┼čt─▒r─▒c─▒ ile bilyeleri yap─▒┼čt─▒rd─▒m ve ayn─▒ ┼čekilde boyay─▒p vernikledim..T├╝m i┼člemler bitince zevkinize g├Âre s├╝slemek size kalm─▒┼č..


Gerisi sizin hayal g├╝c├╝n├╝ze kalm─▒┼č..Benimkilerin son hali bu...



Ev han─▒ml─▒─č─▒ g├╝nlerini ├çocuklar─▒yla ve Hobileriyle ┼čenlendiren Acemi Blogger 'dan selamlar....

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder