2 Ağustos 2016 Salı

Renkli Dondurma Çubuklarından Kalemlik Yapımı.

Ne bereketli çıktı benim çubuklar değil mi ?Kitap ayracı yaptıktan sonra,kalaninla resim çerçevesi ve son olarak da kalemlik yaptim.Başka kalmadı :) Bu son.Gayet basit bir yöntemle sizler de deneyebilirsiniz.Biz büyük oglumla beraber yaptık.O yapıştırıcı sürdü.Ben de uygun olarak kutuya yerlestirdim.İşte malzemelerimiz ve yapılış aşamaları.

Malzemelerimiz.

Renkli çubuklar.(cafelerde çay ve kahve karistirdigimiz ince tahta çubuklardan da hoş olur sanki)
Güçlü bir yapıştırıcı (Ben her zamanki gibi sıcak silikon kullandım.)
Kalemlik için bir silindir kutu (Benimkisi  bir kahve kutusu.Rulo kağıtlarda olabilir.)

Kutumuzun etrafına elimizde ne tür çubuklar varsa,yapıştırıcı sürerek düzgün bir şekilde sıra sıra yapıştiriyoruz.


Yapıştırma işlemi bittikten sonra istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.Eymen Ege bunları seçti..Gördüğünüz üzere yapımı kolay..

Kolay gelsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder