28 Ağustos 2016 Pazar

Nacizane Bowling Temalı Doğum Gününden🎉🎂🎱🎳

Nacizane dedim niye mi?Tam olarak çalişmadim aslında. Biraz tembelliğime geldi bu doğum günü. Önce yapmayalim dedim,annemin ısrarlarıyla son anda karar verdim.Hatta evde yazicimi bile kurmadim,internet cafeden çıktı aldım o kadar yani :) Bu tatil bana yaramadı,çok tembel oldum çookkk.Hep olmak istediğim kişi oldum aslında,gamsız,kaygısız ☺ Yine de bir kaç saat içinde çevredeki oyuncakçı ve kirtasiyelerin yardımıyla Nacizane😄Bir bowlingli doğum günü hazırlamaya çalıştım.Bowling oynamayi çok seven oğlumun,uykudan uyandıktan sonra süslenmiş odayı gördüğündeki tebessümü yetti zaten bana..Düşünenler için fikir olsun bakalım..İşte hazırlıklar...

Öncelikle daha önce blogda da paylaştığım hazırlamış olduğum labutlu bayrakların çıktısını aldım ve ince bir ip yardımıyla bayraklar perde de yerini buldu.Resimler arkadan fazla ışık gelmesi sebebiyle biraz karanlık çıktı kusura bakmayın artik 😇

Kirtasiyeden aldığım gramofon kâğıtlarını makasın ucuyla dalgalar yaparak ince ince kestim.Tema da kullandığım siyah,kırmızı ve mavi kâğıtları kullandım.Bunları raptiye yardımıyla perdeye tutturdum.Kalan kagitlari da  masa örtüsü gibi kullanarak aşağı sarkittim.Üç yazili, balonlarımiz da yine kırmızı,mavi ve beyaz renkler de olarak yerlerini aldı.


Daha önce blogda hazırlayıp link verdiğim peçete süsleri ve kürdan suslerini de çıktılarını alıp kestikten sonra şu şekilde kullandım.


Temamizin  tamamlanmasi açısından oyuncak mini bir bowling takimi ve hediyelik bowling anahtarlıklarımiz(ayni zamanda açılınca kalem oluyor ilginçtir)ve King  Bowling salonunda abimizle çekilmiş bir resmimiz masada yerini aldı.🎱🎳






Renkli sakizlarimiz(Evren'e gore onlar da bowling topu), hediyelik çerçeve ve bilekliklerimizi  de anahtarliklarla beraber misafirlerimize verdik.

Pasta mi?Şeker hamurlu pastalar çok fazla sevilmiyor.Pastane de ustayla konuşup beğendiğim pastayı şeker hamursuz bir hale dönüştürdük ve çok da güzel oldu..Bakiniz 🎉🎉🎉



Benden bu kadar..Allah herkesin çocuklarına sağlıklı mutlu uzun ömürler versin.Onlar bizim masum minik kuzularimiz.


🎱🎳
Şimdilik Bursa'dan selamlar.Biraz seminer zamanı.Acizik da çalışmak gerek. 7 gün seminer yapayim .Görüşmek üzere... :)Ben kaçar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder