4 Ağustos 2016 Perşembe

Makarnalardan Etkinliğimiz.

Neye niyet neye kısmet..Aslında dün gece bir taslak hazırlamıştım.''Sayfama Veda'' başlıklı..Bu kadar yayın yeter dedim.4 Nisan'da başlamış olan bu blog yolculuğunu sonlandırmak istedim.Cümleleri kafamda sıraladım durdum bütün gece.Üzüldüm..Tesadüf bu ya bugün de ayın 4'ü.4 rakamının hayatımda önemli bir yeri var benim.Gün doğunca neler doğmuyor ki..Sabah oldu ve fikrim değişmeye yetti.4.338 kez görüntülenmişiz an itibariyle.Kıyamadım ve vazgeçtim :)Bugün de devam diyoruz o zaman.

Bizimkilerle evi güzelce kirleterek hazırladık bugünkü etkinliğimizi.Gerekli olanlar değişik çeşitlerde makarnalar,yapıştırıcı ve kağıtlar.Bir de etkinliği yapmadan önce güzel bir örtü serelim ki abarttıklarında toplamak kolay olsun.Bizim en son çubuk makarnalar havada uçuştu :)

İsterseniz önce kağıda bir resim çizin ya da çizmesini isteyin.O resmi istediği şekilde makarnaları kırarak doldursun.Yapıştırıcıyı kağıda sürersek makarnayı yapıştırmak daha kolay oluyor.Eymen Ege uçurtma ve araba yaptı.Araba da makarna boylarını ben biraz ayarladım tabi.Tekerleklerde börülce ve bulgur kullandık :) Bakınız...





Evren henüz üç yaşında olduğu için onunla farklı bir etkinlik yaptık.Ben ona oyun hamurundan kirpi yapmaya çalıştım o da kırdığı küçük makarnaları kirpiye sapladı :) bir de kendince bir çiçek yaptı.Bakınız :)







Bizden bugünlük bu kadar.Kolay ve eğlenceli bir etkinlik..Görüşmek üzere..Takipte kalın..Giderim bak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder