11 A─čustos 2016 Per┼čembe

Deniz Anas─▒ ­čśĽ


Kibris'─▒n g├╝zel yanlar─▒ndan birisi(belki de en guzeli)deniz ger├žekten ├žok temiz.I┼č─▒l ─▒┼č─▒l denizin dibini g├Ârebiliyorsunuz.Tam uzanmisim kumsala,g├╝ne┼č damlar i├žime ┼čark─▒s─▒n─▒ tutturmu┼čtum ki ­čśüErdek'te deniz analar─▒ ile ilgili biraz ac─▒ bir olay akl─▒ma geldi.Tatilde k─▒s─▒tl─▒ internetimle az─▒c─▒k bahsedip gidece─čim.Her yaz geliyoruz biz buraya.Ortam,kordon her ┼čey g├╝zel ama denizi ├žok temiz de─čil a├ž─▒k├žas─▒.Eymen Ege yakla┼č─▒k 17-18 aylikti.Ev denize yak─▒n.Uyan─▒nca dedim ,g├╝ne┼č batmadan gotureyim azicik deniz suyu g├Ârs├╝n ├žocuk.Ben de toyum tabiki,deneyimsiz.┼×imdiki gibi nerde,ne olur hesap edememisim o kadar.Sapkamizi taktik,oturduk denizin k─▒y─▒s─▒na.Ak┼čam ├╝zeri biraz dalga da var..├çarptikca Eymen'i diz k─▒s─▒mlar─▒na kadar ─▒slat─▒yor.Eymen birden ├Âyle bir a─člamaya ba┼člad─▒ ki ├ž─▒─čl─▒k ├ž─▒─čl─▒─ča..Ne oldu─čunu anlayamad─▒k.Hemen sudan ├ž─▒kar─▒p yanimizdaki su ┼či┼česini bo┼čalttik ├╝zerine.Daha dikkatli bak─▒nca sol baca─č─▒n─▒n diz arkas─▒n─▒n k─▒zarik ve kabarm─▒┼č oldu─čunu g├Ârd├╝k.Hemen acile gittik.Krem falan verdiler ama saatlerce a─člad─▒─č─▒n─▒ bilirim ac─▒dan.Oradakiler deniz anas─▒n─▒n ├žarpt─▒─č─▒n─▒ s├Âylediler.Ve biz orada en yap─▒lmayacak ┼čeyi yap─▒p tatl─▒ su d├Âkm├╝┼č├╝z uzerine.Daha da ac─▒t─▒rm─▒s.B├Âyle bir durumda tuzlu suyun i├žinde beklemek gerekirmi┼č.Akl─▒n─▒zda bulunsun diyece─čim ama olmas─▒n hi├ž ­čśúHalen baca─č─▒n─▒n arkas─▒nda izi duruyor.Bakt─▒k├ža hep ke┼čke o g├╝n ├žikarmasaydim diyorum.┼×imdi iki karde┼č ne┼čeyle oynuyorlar.Ben deniz anasi av─▒nda.K├╝rekle al─▒p kovaya at─▒yorum.Sonra da k─▒zg─▒n kuma b─▒rak─▒p intikam al─▒yorum dermisim ­čśü­čśü­čśÇYok yok,zaten k─▒y─▒ya vuranlar ├Âlm├╝┼č oluyor..Aman ├žocuklular dikkat diyorum.Birka├ž ba─člant─▒ da payla┼č─▒yorum hemen..Evet evet tatildeyim ­čśÇ­čśü­čśŐ Ama akl─▒m da burada.

Hi├ž yorum yok:

Yorum G├Ânder