31 Temmuz 2016 Pazar

Renkli Çubuklardan Kolay Çerçeve

Geçen hafta kişiye özel kitap ayracı yapımında kullandığım renkli çubukların arta kalanlaridan yaptım çercevelerimi..İlla bu çubuklardan satın almanıza gerek yok.Dondurma çubuklarını da kullanabilirsiniz.Dışarıdan malzeme almadım evdeki kalanları değerlendirdim ben.Sizler de evdeki boncuklarla,kestiginiz evalarla ya da simlerle  farklı şekillerde süsleyebilirsiniz.İşte yapım aşamaları..

 Her bir çerçeve için 5 adet çubuk gerekli.Çubukları şekildeki gibi sıcak silikonla yapıştıriyoruz.Güçlü bir yapıştırıcı da olabilir.

Yapıştırma işlemi bitince ben resimlerde görüldüğü gibi köşeleri ip ile çevirdim.Yine ayni ipten asma yerini boncuk geçirerek arka tarafından yapıştırdim.


Resim koyabilmek için çerçevenin arkasına kare bir karton kesip en üst kısmı açık kalacak şekilde üç taraftan yapıştırdım.Son olarak da sıra süslemeye geldi.Malzemeleriniz  ve zevkiniz doğrultusunda gerisi size kalmis.



Lojmanimizin duvarlarına can geldi biraz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder