14 Temmuz 2016 Perşembe

Ayakkabı kutusundan labirentimiz..

Dün strafordan küçük gemiler yapiyorduk  ki Evren bizim gemileri batırdı,tamamlanamadan çöpe gittiler maalesef..Onun yerine evde bolca bulunan pipetleri değerlendirelim dedik.Onlar yapiştiricilari sürdüler,ben de yerlerine yerleştirdim.Nasıl mi yaptık?
Bir ayakkabı kutusunun kapağı gerekli öncelikle.
Ben kutunun iç kısmına bir de A4 yapiştirdim.Daha sonra renkli bir kâğıttan kale kesip,üzerlerine kendi isimlerini yazdık ve yapistirdik..
Pipetleri de belli bir düzen içerisinde küçük parçalar halinde kesip yerleştirdik.Son olarak bir bilye ya da boncuk da koyduk mu tamamdır..Evren Erk  için kutumuz yoktu,evdeki plastik bir kabin dibine yaptık aynısını..
Onlar bir kaç saat oynarken ben de günlük iş rutinine döneyim...
Kolay gelsin..
İste resimlerle....





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder