2 Haziran 2016 Perşembe

Denizci takı yastığı yapımı,Keçeden gemici takı yastığı


Uzak mı kaldım bir iki gün ne ?Malum KKTC' de deniz sezonu açıldı.Biz de dün denizdeydik,gerçi deniz akşamüzeri birden kirlenince çıkmak zorunda kaldık.Eşim Ege'li olduğundan,ben de Bursalı denizlere pek uzak büyümedik.Her gün denize koşalımm hadiiiii gibi bir derdimiz yok.İkimiz de doymuşuz gençliğimizde bazı şeylere.Çocuklar için gider geliriz arada.Hobilerimi aksatamam :)

İşimize bakalım biz,hadi :)Bu takı yastığını iki saat gibi kısa bir süre içerisinde yaptım.Biraz da olsa iyi resim çizebiliryorsanız ve sıkılmadan dikiş de dikerim derseniz siz de kısa sürede eğlene eğlene yapabilirsiniz.Bunun için gerekli olanlar beyaz bir renk keçe öncelikle.Zaten dikdörtgene yakın bir şekilde satılıyor.Onun uç kısmından küçük bir parçayı keseceksiniz.Siz hangi boyutta isterseniz beyaz keçemizi o boyutta kesiyoruz,dikiyoruz ve içine silikon elyafla dolduruyoruz..Resimlerden bir bakalım.




İçini doldurup kapattıktan sonra ben mavi keçeden bir dalga figürü keserek silikon tabancasıyla yapıştırdım.En köşeye bir de deniz feneri ekledim bu sefer.Bu biraz ayrıntılı.Beyaz kısımları,kırmızıları,sarıları tek tek itinayla kesiyoruz ve yapıştırıyoruz.Güneş,bulutlar,yelkenli gemimiz derken yastığımız hazır hale geliyor.Figürleri küçültüp isim de ekleyebilirsiniz.Ya da yastığın yan kısımlarına pon pon ya da kurdale geçebilirsiniz.Elimdeki mazlemelerden basit ama şık bir yastık oldu..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder