13 Haziran 2016 Pazartesi

Bowling temalı doğum günü hazırlıyoruz..Bayrak,Banner hazırlama



Bugün bir saat gibi bir sürede bayraklarımızı hazırladım.Bu aşağıdaki gördüğünüz labut ve bowling toplarını kullarak.Üzerleinde değişiklik yapmak isterseniz ,öncelikle bir world sayfası açıp aşağıda vermiş olduğum resimleri kopyalayıp world sayfanıza yapıştırın.Daha sonra ister boş olarak isterseniz üzerlerine ekle kısmından metin kutusu ekle kısmını seçip kızınızın ya da oğlunuzun baş harflerini labutlar üzerine yazabilirsiniz.Ben bir tane boş örnek verdim.Diğerlerine oğlumun baş harflerini ekledim.Topları da fazladan veriyorum ki bayraklarımızın başına ve sonuna değişik süsleme için ekleyelim.Bunları kırtasiyeden aldığımız kalın a4 kağıdına (parlak oluyor) basıyoruz.Kesiyoruz ve delgeçle üst kısmından deldikten sonra kurdela ile hepsini birbirine bağlıyoruz.Şuan ben çıktı almadım..Kolayca evde hazırlayabilirsiniz.İlgili linkten veriyorum..Güle güle kullanın..












Bowling bayraklar..(Doğum günü için bowling temalı bayrak)




Diğer linklerde de internetten araştırıp bulabildiğim iki adet davetiye örneği,poster ve afiş yapabileceğiniz bowling temalı örnekler var.




Diğerlerini de hazırladıkça vereceğim..Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder