12 Haziran 2016 Pazar

Bowling Temalı Doğum günü hazırlayalım mı?

Evren Erk yani küçük minnoşum bowling oynamayı çok seviyor.Nereden gelişti bilmiyoruz ama bir bowling hastası oldu çıktı başımıza.Evde de sürekli bowlingleri dizip oynuyor.Ya da bowling yerine su şişelerini,deodorant kutularımı eline ne geçirirse labut yapıyor.Oyun hamuruyla oynamaya kalkıyoruz ''Oğlum sana ne yapayım diyorum?'' Cevap : ''Bowling topu yap.''

Haftasonları dışarı çıkmak için hazırlanıyoruz,baba bowlinge mi gidiyoruz,sorusu yine karşımızda.Ağustosta 3 yaşına girecek.Benim parti hazırlıklarım biraz geniş zamana yayılıyor.Her zaman bilgisayarı elime alamıyorum malum..Biz doğum günümüzü Türkiye'de yapacağımız için ben çıktılarımı almayı düşünmüyorum şuan.Ama yakında parti hazırlığı olan varsa sizler için de fikir olsun.Önce labut şeklinde bayrakları hazırlamayı düşünüyorum.Yavaş yavaş hepsini hazırlayıp paylaşacağım..Takip de kalın..

Görüşürüz...

Alttaki linge tıklarsanız bu tarz bir bayrak hazırlığındayım :))

https://drive.google.com/file/d/0Bx-jh1JHGT97M1BKQXNvZ3UtZXc/view?usp=sharing

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder