10 Mayıs 2016 Salı

Yenidoğan bebekler için ZİLE BASMAYIN(kolay bir keçe çalışması)



Bazen esince malzeme dolabını toplayasım geliyor :) Bu sefer de elime geçen küçük parçalardan yaklaşık yarım saatte güzel bir çalışma çıktı.Üst katımıza bebek gelecek yarın.Zaten kapı süsü ve takı yastığını hazırlamıştık.Atık malzemeleri görünce bir de kapıya koymak için küçük bir şey yapayım dedim.İlk kez denedim.Acemi bir çalışma oldu ama deneyim kazandım.Şimdi olsa daha güzelini yapmaya hazırım artık.Bakın bakalım nasıl yapmışım..


Önce diktörtgen bir keçe parçası lazım.İçini doldurmadığımdan iki kat yapıp silionla yapıştırdım.Yapıştırma işlemini yapmadan önce kapıya koyacağım yuvarlak kısmı küçük bir bardağı koyarak çizdim ve kestim.


Elimde olan diğer parçaları ve kesilmiş harfleri yerleştırdim.Temamız denizci olduğundan ona uygun küçük bir yelkenli kestim ve lacivert keçeden dalgalar yaptım.Tüm parçaları silikonla yapıştırdım.





Küçük bir kurdale parçası vardı elimde simli.Onu da fiyonk yaparak en üste yapıştırdım.Hayal gücü size kalmış.Elimde olan malzemlerden bu kadarı oldu..Daha büyük ve ayrıntılı çalışabilirsiniz tabi..Yukarıda kapıya geçirme deliği yapmadan sadece iki taraftan kurdale ile kapıya asılacak şekilde de yapılabilir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder