10 Mayıs 2016 Salı

Hungry Shark (Köpekbalığı Temalı Doğum Günü)


Eymen Ege 3 yaşına geldikten sonra doğum gününü hangi temada yapmak istediğine hep kendisi karar verdi.Bu dört yaş doğum gününde köpekbalığı istiyorum diye tuttturdu.O aralar hungry shark oyunu vardı,halen var playstore da.Onu seviyordu,ondan etkilendik biz de.Çok da kolay olmayan bir tema.İnternetten de pek fazla şey satın almak istemedik.Kardeşimiz de küçük,elimizden ne geliyorsa evde yapmaya çalıştık.Genelde Oğlumla beraber yaptık her şeyi.Süsleri ve bir çok şeyi beraber hazırladık.O bant verdi ben yapıştırdım,kırtasiyeye beraber gittik.Olduğu kadar..Fikir olması açısından,düşünenler varsa inceleyebilirsiniz..Bakalım biz 2 yıl önce neler yapmışız hungry shark için..


Öncelikle pastamızı şeker hamuru  ile yaptırdık..Modelleri internette de araştırarak kolayca bulabilirsiniz.Ama şimdi olsa ben bunun üzerine plastik oyuncak köpekbalıkları ve deniz temalı başka oyuncaklarla süslerdim..Şeker hamurlu pastaları çok sevmiyorum.5 yaş minions doğum gününde sade sarı bir pasta yaptırıp üzerine bonibon dökmüştüm.Ve çöp şişlere de minions suratları yapıştırdım daha güzel olmuştu.İşte hungry shark pastamız..



Biz doğum günümüzü evde yaptığımızdan geniş kapsamlı bir şey olmadı.Pasta ve kırtasiye malzemeleri hariç her şey evde hazırlandı.Önce resimlere bakın ben anlatayım.












İnternetten köpekbalığı partisine uygun peçete, tabak ve bardak siparişi verdim.Çatalları zaten mavi olarak dışarıda kolayca bulabilirsiniz. Balonlarımız metalik mavi.Artık gerekli olan renkli bir yazıcı ve kırtasiyeden alacağınız parlak A4 kağıtları.

Normal bir  world sayfası açıyoruz. Yukarıdan ekleyi seçip,otomatik şekiller kısmına geliyoruz.Orada bize şekilleri gösteriyor zaten.Üçgeni seçiyoruz.Bir sayfaya iki adet üçgen sığdırınız.Biri aşağı bakacak diğeri yukarı..İçindeki rengi otomatik boyadan değiştirebilirsiniz.Ben açık mavi yaptım ve internetten bulduğum köpekbalığı resimlerini bu bayrakların üzerine yapıştırdım.Daha sonra yazıcıdan çıktısını alıp,delgeç yardımı ile bayrakların köşelerine delik açıp,kurdela ile birbirine bağlayabikirsiniz.Birazcık  uğraşırsanız istediğiniz bayrağı yapabilirsinız.Üzerlerine yazı yazmak isterseniz,bayrakların üzerine tıklayıp yukarıdan metin kutusu  seçerek istediğiniz  metni ekleyebilirsiniz.




 4 rakamınını nasıl yaptık?Büyük olanı..Bunun için kırtasiyeden büyük kesilmiş bir köpük aldım.Evde beyazeşyalardan kalan da olabilir.Saklayan var mı bilmem :) Onu maket bıçağı ile istediğiniz rakamda kesebilirsiniz.Üzerine istediğiiz malzemeyi yapıştırabilirsiniz.Ben hediye paketi fiyonku yapıştırdım.Arkaları da kendinden bantlı,kolayca yapıştı.



Yukarıdan sarkıtmak için yapilan süsleri de  yine world sayfasından otomatik şekillerden yıldızlar seçip,içlerine 4 yazdım.Köpekbalığı resimleri bulup yazıcıdan aldım.Onları de delerek kurdela ile birbirine bağladım ve resimdeki gibi yukarıdan sarkıttım.


Hazine sandığı da değişik oldu.Bizim zamanımızda bu sarı para şeklindeki çikolatalar bolca vardı.O zaman nerede aradımsa yok.Küçük mahalle bakkallarının birinde buldum.Yanlarına da yine hediye olarak deniz yıldızı magnetlerimizi koydum.Değişik bir sunum oldu..


Ponponlarımız da evde hazırlandı.Kırtasiyeden kağıdı alarak youtube videolarından birine baka baka yaptık :))









Şişe süsleri,kürdanlıklar...

Cupcake sülemede kullanabilir.world sayfasından otomatik şekil dikdörtgen seçip bayraklardaki gibi boyama ve yazı yazma işlemlerini uygulayabilirsiniz.Çıktı alınca aralarına az uğu sürerek kürdan ortada kalacak şekilde yapıştırınız.






Eymen Ege'ye doğum gününde takması için bir de köpekbalıklı keçe bir kravat hazırlandı..Kravat yapımını ayrıca bir gün paylaşacağım.Benim adım hıdır,elimden gelen budur.Fikir olsun size de...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder