26 Mayıs 2016 Perşembe

Keçeden Denizci,Gemici Kapı Süsü ve Yapımı


Denizci temalı ikinci kapı süsüm olacak.İlkinden biraz farklı objeler ekledim bu kez.Daha önce de söylemiştim burada malzeme bulmak çok kolay değil benim için.Ayrıca yazıcım da Türkiye'de kaldığından  keçe üzerine çizerek yapmıyorum pek.İnternetten şekillere baka baka kesmeye çalışıyorum.İmkanınız varsa sizler çıktı alıp,keçeye çizerek çalışın ki benimkiler gibi acemi işi olmasın..
Nasıl yapmışız bakalım..Öncelikle halkayı ben keçeyle sardım.Bu bir kurdale de olabilir ama biri mat biri parlak renk güzel olmuyor.Keçe keçeyle yakışıyor.Plastik simidi beyaz keçeden kestiğim diktörtgen şeritlerler sararak ve silikonla yapıştırarak sardım.Gerdirerek yaparsanız toplanma problemi pek olmuyor.



Daha sonra denizci temasına uygun olacak şekiller kestim.Tabi bunların içleri silikon elyafla dolacağından çift taraflı olarak kesiyoruz.Dikerken elyaf koyacağımız kadar yer bırakıp içlerini dolduruyoruz.İnşallah makinanız vardır el de dikmek her zaman pratik olmuyor..
Bakınız ben neler seçmişim nasıl yapmısım?

Güneşi küçük bir çay bardağının altı ile çizdim.Yuvarlak halkaları dikerek birbirine içini doldurdum.

                          Yelkenli ve bulutlar..Hepsi dikiliyor ve içleri dolduruluyor.


                                                                        Can simidi :)
                                                           
   Yunus balıkları
 

 

Alt kısmı bu kez dalga olarak tasarladım.Dikerken biraz zor oldu gerçi.Onunda içi dolduktan sonra bütün objelerimizi tek tek silikonla simide yapıştırıyoruz.Ben gemici demirlerinin alt kısmına metral bir zincir kestirmiştim onu kullandım.Değişik bir hava verdi.Son olarak da harflerimizi yapıştırıyoruz.




                                               Evde denemek isteyenlere fikir olsun...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder