6 Nisan 2016 Çarşamba

Yeni Yıl Basit Kapı Süsü



Aslında bu çalışmaların hepsini blogger açmadan önce yapmıştım.O yüzden çok fazla ayrıntılı resme sahip değilim eski çalışmalarım için.Hele bu kapı süsünü bir an karar verdim ve bir kaç saatte bitti.İçi elyafla doldu olmadığı için yeni başlayanlar tercih edebilirler.Ben genelde keçenin üzerine açık renk bir kalemle çizerek şekil çıkartıyorum.Değişik renkteki keçeleri üst üste keserek silikonla yapıştırdım.Yeni yıla uygun çam ağacı,noel baba,yıldızlar
 ve patik şeklindeki keçe parçalarını kestim.Bunları internetten bakarak da çizebilirsiniz. Biraz küçük kozalaklarım ve boncuklarım vardı elimde,onları da alt kısma yerleştırdım. Oldu bize kısacık sürede bir kapı süsü :) Lefkoşa'da malzeme bulmakta biraz sıkıntı var.Sadece Girnekapı'da bir kaç tuhafiye dükkanı tarzı yerde bulabiliyorum.Türkiye'de eminim çok güzel figürler eklenerek zenginleştirebilir..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder