4 Nisan 2016 Pazartesi

Yakın zamandan başlayalım.Minions Doğum Günü Konsepti İçin fikirler ve Resimler


Öncelikle Ben bu Keçe işinde çok yeniyim.Profesyoneller için yaptıklarım basit kalabilir ama kendimi rahatlatıyorum diyelim.Deneye deneye öğrenmeye çalışıyorum.İki çocukla zor oluyor ama Küçük oğlum uyuduğunda öğlenleri yapmaya çalışıyorum.Araştırıyorum bakıyorum hangisi hoşuma giderse denemeye çalışıyorum.Siz de yapabilirsiniz elbette..İşte Minions Doğum Günü.Oğlumun 5 Yaş partisinden..














Çerçevelerimiz Keçeden hepsi elle kesildi benim makinem falan yok.Sagolsun Tekirdağ Saray'da çalışırken bu işlerin piri olan Gamze hocam vardı.halen ona sorup öğreniyorum.Eva harflerimizi o kesip gönderdi.Kavanozlarımız şu bebek için meyve olan bebelac kavanozları oradan buradan topladım:) Kitap ayaraçlarımızda minionslu.Karton üzerine kesip keçe ile kapladım.
Minions balonlarımız var.omlarada göz yapıştırdım.Pastamız şeker hamuru olmasın diye normal bir sarı pasta üzerine bonibonlar yerleştirdim ve şiş üzerine minions resimleri takarak pastayı süsledim.Elimde olan kalıpları da yayınlayayım belki işinize yarar..Sevgiler..

kutu çantalarımızın üzerine bu resimleri yapıştırabiliriz.Bayraklarımızın boyutu büyük onları başka bir yayında ekleyelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder