11 Nisan 2016 Pazartesi

Keçeden kişiye özel kitap ayraçları

 

Ben acemi blogçu evet evet ben.Kitap ayracı denemiştim geçmiş zamanda tabi ayrıntılı fotoğraf olmadan.Olsun..Yakında yine hediye yapmayı düşünüyorum.O zaman daha ayrıntılı resimlerle paylaşırım.
      Nasıl yapmışım?






Minicik minicik fotoğraflarım ve ben..:(
Öncelikle kitap ayracımız için bir boyut belirliyoruz ben bir keçe parçasını kitap içerisine tutarak göz kararı yapmıştım,ilk acemilik tabi..Üzerine bir figür ekleyecekseniz benim gibi 15 cm den başlatabilirsiniz.Eni de yine 4-5 cm olabilir.Bu boyutlarda bir dikdörtgen keçe parçası kesiyoruz ve birbirine dikiyoruz.Daha kalıplı olsun isterseniz bir mukavva da koyup dikebilirsiniz keçenizi.Ben en üste kuşlar yapmıştım.Yine güneş,bulut,balık,kedi ya da hediye edeceğiniz kişiye özel bir sembol ekleyip sıcak silikonla yapıştırınız.Boncuklar ya da hareketli gözler kullanabilirsiniz.İlk etaplarda kuş figürü yapmak kolayıma gelmişti,şimdi neler neler yaparım :)Daha sonra ben harfleri kendim kestim.Hazır küçük kesilmiş harfler her yerde satılıyor artık.Onları da eklerseniz,kendi el emeğiniz güzel bir hediye yaparsınız.Ayrıntılı yakında.Yapacağım yine..


                                              



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder