15 Nisan 2016 Cuma

Keçeden hazırlıklar devam ediyor..Keçe gül yapımı ve Kuş yapımı

Daha önce bir tane denemiştim keçeden çiçek yapmaya.Geçen gün bir arkadaşımızın kapı süsü için gül çalışmam gerekiyordu ve bu seferrrrr ayrıntılı fotoğraflar çektim tabi ki..İki çeşit çiçek yapımı var burada.Bir spiral şeklinde kesiyorsunuz basit bir çiçek oluyor.Bir de dalgalı kesiyorsunuz bildiğimiz gül oluyor.Bakalım nasıl yaptık..
Önce büyük bir su bardağı ile denedim.Daha sonra fincan tabaklarıyla.Boyutu istediğiniz gibi seçebilirsiniz.Keçenin üzerine çiziyoruz.Makasımızla önce çizdiğimiz yuvarlağı kesiyoruz.Bu yuvarlaklardan makasımızı iç içe döndüre döndüre (elma soyar gibi )) bir spiral elde ediyoruz.Eğer düz keserseniz 3.resimdeki gibi elde edersiniz.Alttaki mavi keçeden kesilmiş parça ise yarım daireli şeklinde dalgalı kesim.Bundan asıl istediğimiz gül modeli çıkıyor.Bunları kestikten sonra iç kısımdan başlayarak elinizle sara sara,(arada sıcak silikon sürüyoruz aralarına) gül modelini elde ediyoruz.Resimler daha iyi anlatır sanırım.En son da içine bir inci yapıştırdık mı tamamdır..














 Bu kuşumuz.İki tane olacaklar..Biri gelin biri damat.Ben elimle önce bir kağıda çizdim,sonra keçenin üzerine.Güzelce kesiyoruz.Oynar gözler yapıştırdım.Damata minik bir papyon,geline tülden küçük bir parça ile duvak..




Bu yeni başladığım bir iş..Bakalım bitince ne olacak..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder