5 Nisan 2016 Salı

Gemici Kapı Süsü ve Gemici takı yastığı








Lojmanımızda doğum yapacak bir arkadaşım için onunla beraber hazırladık bu seti.Bebeğimiz erkek ve adı da Levent olacak.Levent'ın anlamı da Osmanlı donanmasında görev yapan asker sınıfı. Aslında bir nevi denizci.Bizim temaya adı da uygun oldu yani.Benim dediğim gibi burada imkanlarım kısıtlı olduğu için balık,yengeç,deniz yıldızı gibi ögeleri internetten baka baka çiziyorum.Kimi zaman da hayal gücü.O sizin yaratıcılığınıza kalmış.İstediğiniz ögeleri ekleyebilirsiniz.Bir ahtapotta yapsaymışız iyi olurmuş..:)) İçimde kaldı denemek istiyordum hep.Ben kalıpları kestim.Fatma dikti ve doldurdu..


Takı yastığımızda normal bir keçe boyutundan bir parmak kestik diktörtgen şeklini olduğu gibi diktik ve silikon elyafla doldurduk..O elyaflar da ne bereketliymiş ne hediyeler yaptı geldiğimizden beri.Alıp getiren arkadaşa teşekkürler :))
Sizler de deneyebilirsiniz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder