4 Nisan 2016 Pazartesi

Çocuklar için lezzetli anneler için 3 2 1 kolay poğaça

Eymen Ege'nın salı günleri okulda paylaşım günü.Hem çocukların yiyebileceği bir şey olsun hem de kolay olsun istedik. Üst komşum Ayşe Hanım'ı yardıma çağırdım.Gerçekten adı gibi kolay poğaça.
Hazırlayıp tepsiye koymak 20 dk falan sürmüştür.Biz KKTC'ye özgü hellim rendeleyip koyduk içine.Sizler de çocuğunuzun sevdiği malzemeye göre tercihte bulunabilirsiniz.
İşte Ayşe Hanım'ın ellerinden kolay poğaca.Ben de yardım ettim işte kıyıdan kıyıdan :))

Malzemeler

3 2 1
Adı üzerinde

3 adet kabartma tozu
2 bardak yoğurt
1 bardak sıvı yağ
Bir çay kaşığı tuz

Bunları güzelceeeee yoğurduk.
Alabildiği kadar un ekliyoruz içine.
Yaklaşık 4 bardak oldu bizimkisi

Sonrada birazdan şekilde görüleceği üzere şekil veriyoruz ve içine malzememizi koyuyoruz.
Üzerine bir yumurta sarısı ve susam ya da çörek otu olabilir.Çocuklar sevmez pek diye biz susam koyduk.
Benim fırınımda 180 derecede 30 dk da pişti.Deneyin..Lezzetli ve pratik..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder