12 Nisan 2016 Salı

Blog Görüntülenmesi Hakkında

İlk başladığım gün 4 Nisan'dı bir anda karar verdim aslında.Niçin paylaşmıyorum ki dedim.Yemek yapmayı çok seviyorum,kendime vakit ayırıp(ki o vakit çocuğumun uyuduğu 1.5 saat oluyor) bir hobi edinmiş olmak hoşuma gidiyor.İlk 4 Nisan'da geldim.On gün olmadı daha.Blog istatistiklerine bakıyorum,Paylaşayım hatta çok ayrıntılı olmadan.



Şu an itibariyle 761 kez görüntülenmiş sayfa.8 Günde.Hafta sonları düşüyor,çünkü bir şey paylaşacak vaktim olmuyor.Bunu daha ayrıntılı olarak veriyor tabi blok.Hangi ülkeden,Abd,Endonezya ve Almanya da var:)Ayrıntılı olarak yine hangi tarayıcıların kullanıldığı,en çok nereden giriş yapıldığı gibi istatistiklerde bulunuyor.Yeniyim ama çok mutlu oldum.Günlük kontrol eden bağımlılar da varmış duydum :)Teşekkür ediyorum.Şimdilik ağır adımlarla gidiyoruz.Zaman ne gösterir bilinmez..
Zamanım çok kıymetli benim.Kendi imkanlarımca verimli kullanmaya dikkat ediyorum.
Siz de öyle yapın..Önce kendinize ve ailenize gereken önemi gösterin,arta kalan vaktinizi de kendinizce kıymetli şeylere ayırın.Böyle iyi hissediyorum ben.
Tekrar teşekkürler.Ben yazana kadar kaç kişi baktı acaba :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder